Tengeri szállítmányozás

A legmesszebb pontjára a világnak!

Sokaknak jelenthet problémát az áru továbbítása egy távolabbi üzleti partner felé, de mi segítünk, hogy ne gondot jelentsen, hanem örömteli együttműködést, ami kölcsönös. Vállalkozásunk a tengeri szállítmányozás tekintetében is teljes mértékben megbízható, garantált, hogy nem fog csalódni bennünk. Legyen szó bármilyen típusú áruról, maximális felelősségtudattal fogjuk kezelni.

tengeri szállítmányozás

 

 Amennyiben nem sürgős áruját viszonylag rövid idő alatt eljuttatni a-ból B pontba, úgy érdemes ezt a szállítási módot választania. A hajóval történő szállítás tehát eleve hosszabb, ráadásul bármikor jöhet egy vihar vagy szélsőséges időjárási helyzet, ami még jobban kitolja az érkezés napját. Cserébe viszont a rakománya abszolút gazdaságos módon juthat el a célállomásra, mivel a szállítási módok közül ez bizonyul a legkifizetődőbbnek.

Mi a menete a tengeri szállítmányozásnak?

 Az árut először a kikötőbe kell eljuttatni, amit megtehetünk közúti, légi vagy vasúti fuvarszervezéssel, ha ez megtörtént, a szállítmány felkerül a hajóra.

Az áru két típusú konténerbe kerülhet, az egyik az FCL-Full Container Load, ahol csak az ön áruja kerül elhelyezésre, a másik a gyűjtő konténer, ez az LCL-Less Container Load, itt más megbízók árui is helyet kapnak.

Az ön fuvarosai kizárólag megbízható hajózási társaságok lehetnek, ilyen például a Saco, Cosco vagy a Maersk.

A hajóraklevél a legfontosabb árukísérő dokumentum, mely gyakorlatilag értékpapírként funkcionál.

Amennyiben ránk esik a választása, önnek sem az okmánykezeléssel, sem a vámügyintézéssel nem lesz dolga, ugyanis mi minden ezzel kapcsolatos feladatot és papírmunkát átvállalunk.

Hazánkban viszont nem áll rendelkezésre tenger… de ez nem ad okot az aggodalomra!

A hazánkba beérkező import és feladott export úgy jut célba, hogy a tranzit országok kikötőit érintik. Európában számos felkapott és forgalmas kikötő fogadja és indítja útjára a szállítmányokat, híres például Hamburg, Rotterdam, Rijeka és Koper kikötője is. Az említett városokból Magyarországra is érkeznek rakományok, illetve hazánkból is visznek ki árukat, hogy hajóra bocsájtsák. A tengeri szállítmányozást ilyen esetekben mindig kombinálni kell valamilyen másik szállítási móddal, ami lehet közúti, vasúti vagy igény esetén légi is.

Küldeményeit ön is célba juttathatja gazdaságosan!

Kérje testre szabott ajánlatunkat Pintér Tímeától, ezen a címen info@ferrara2006.com vagy hívja fel most , ezen a számon: +36 23 804 708.

A lehető legnagyobb bizalommal és készséggel állunk rendelkezésére!

 FCL és LCL 

 

Az FCL módnál a hajóra helyezett konténer kizárólag az ön áruját fogja tartalmazni. Ezt akkor érdemes választani, ha ki tudja tölteni a rendelkezésre álló helyet elegendő termékkel, mert így lesz a fajlagos szállítási költség alacsonyabb.

A legnagyobb előnye az, hogy a szállítmány nem osztozik más vállalkozások portrékájával, így kisebb a kockázata a károsodásnak, lopásnak, vagy egyéb okokból származó veszteségnek. Ezen kívül valamivel gyorsabban célba ér, mint az LCL, hiszen nem kell a konténert többször kinyitni és pakolni, ráadásul, ha egy másik cég árujával valami gond van például a vámon, úgy az egész rakományt visszatartják a hatóságok, ami további csúszásokhoz vezethet.

 

 

 

Ezzel szemben az LCL szállítási mód költséghatékonyabb tud lenni abban az esetben, ha nincs elegendő áru egy teljes konténer megtöltésére. Ebben az esetben a portréka más vállalkozások szállítmányával együtt kerül egy tárolóba, így a logisztikai költségek megoszlanak a szállítást igénylők között.

Az LCL hátránya az, hogy általában lassabban ér célba a rakomány. Ez azért van, mert a konténert több alkalommal ki kell nyitni, hogy a többi szállítmányt ki, vagy be tudják rakodni. Ráadásul minden egyes nyitáskor nő a lopás, vagy véletlen károkozás veszélye is.

Ajánlatkérés






    Adatvédelmi szabályzat elfogadása*